mea-eim loader

mea eim logo

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.






ή επικοινωνήστε με:
Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
κα Βασιλική Χαντζή,
Διεύθυνση: Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44 Αθήνα
Τηλ.: 210-21.12.000 (εσωτ. *714),
Fax: 210-21.12.020-1,
E-mail: eim@eede.gr

Ακολουθήστε μας

 

Ο Κανονισμός

Σε αυτή την ενότητα μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον κανονισμό των Marketing Excellence Awards και να βοηθηθείτε όσον αφορά τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να υποβάλετε την υποψηφιότητά σας.

 

Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε τον κανονισμό εδώ.

Βραβεία

Συνολικά απονέμονται εικοσιέξι (26) βραβεία:

 

Εικοσιτέσσερα (24) Βραβεία Marketing Excellence Award
Ένα ανά κατηγορία βραβείων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που υπάρχει ισοβαθμία μεταξύ υποψηφιοτήτων.
Η Οργανωτική Επιτροπή των Marketing Excellence Awards διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει βραβείο σε κάποια κατηγορία , εάν οι υποψηφιότητες που διαγωνίζονται για αυτή την κατηγορία βραβείου είναι λιγότερες των τριών. Σε περίπτωση που μια κατηγορία συγκεντρώσει 2 υποψηφιότητες, οι οποίες κατά την αξιολόγησή τους λάβουν βαθμολογία τουλάχιστον ίση με τον μέσο όρο της βαθμολογίας των βραβευθέντων υποψηφιοτήτων από όλες τις κατηγορίες, τότε η Οργανωτική Επιτροπή των Marketing Excellence Awards θα είναι η μόνη αρμόδια να αποφασίσει εάν θα απονείμει βραβείο για αυτή την κατηγορία.

 

Ένα (1) Βραβείο Marketing Excellence Grand Award
Ένα βραβείο στην υποψηφιότητα η οποία θα συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία, από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες. Σε περίπτωση ισοβαθμίας απονέμονται τόσα βραβεία όσες και οι υποψηφιότητες που ισοβάθμησαν.

 

Ένα (1) Βραβείο Leading-edge Thinking Marketing Excellence Award
Ένα βραβείο που απονέμεται από την Οργανωτική Επιτροπή των Marketing Excellence Awards στο έργο το οποίο, μεταξύ όλων των βραβευθέντων από όλες τις κατηγορίες, επέδειξε τον πιο πρωτότυπο και πρωτοποριακό σχεδιασμό marketing.

 

Οι Επιχειρήσεις ή οι Οργανισμοί που θα βραβευθούν έχουν το δικαίωμα προβολής της βράβευσης τους, χρησιμοποιώντας ανάλογα τα λογότυπα του Marketing Excellence Award Winner, Marketing Excellence Grand Award Winner, Marketing Excellence Leading-Edge Thinking Award Winner.

 

Η χρήση των παραπάνω λογοτύπων αφορά μόνο τα προγράμματα ή τις δράσεις Marketing που βραβεύθηκαν και δεν έχει ημερομηνία λήξης.

 

Δείτε αναλυτικά όλα τα βραβεία εδώ

Στάδια Αξιολόγησης

Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται σε δύο στάδια:

 

Α) Στάδιο Νομιμοποίησης και Ελέγχου
Στο στάδιο αυτό εξετάζεται εάν οι υποψηφιότητες πληρούν τα τυπικά κριτήρια συμμετοχής και ανταποκρίνονται στο πνεύμα και στο πλαίσιο της κατηγορίας βραβείου που διαγωνίζονται, προκειμένου να επιλεγούν αυτά που θα περάσουν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας, αυτό της αξιολόγησης.

 

Β) Στάδιο Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης
Στο στάδιο αυτό αξιολογούνται και βαθμολογούνται οι υποψηφιότητες εκείνες που προκρίθηκαν από το προηγούμενο στάδιο.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται και βαθμολογείται σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:

 

  • Περιγραφή και ανάλυση του προβλήματος (Business case analysis)
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή λύσης (Marketing plan and implementation)
  • Επιχειρηματικά αποτελέσματα σε σχέση με αρχικούς στόχους και συνάφεια με τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης (KPI’s Results Vs. initial objectives and goals)

 

Σε κάθε ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης αντιστοιχούν τα παρακάτω ποσοστά βαρύτητας:

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Περιγραφή και ανάλυση του προβλήματος (Business case analysis) 30%
Σχεδιασμός και εφαρμογή λύσης (Marketing plan and implementation) 35%
Επιχειρηματικά αποτελέσματα σε σχέση με αρχικούς στόχους και συνάφεια με τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης (KPI’s Results Vs. initial objectives and goals) 35%

Επιτροπές

Κάθε ένα από τα στάδια που προαναφέρθηκαν, υποστηρίζεται από τις παρακάτω Επιτροπές:

 

Α) Επιτροπή Νομιμοποίησης και Ελέγχου
Αποτελείται από 5 μέλη (με απαρτία τα 3) και συμμετέχουν εκπρόσωποι από τους ακόλουθους φορείς:

  • 3 μέλη από το ΕΙΜ
  • 1 μέλος από το ανώτερο Διοικητικό προσωπικό της ΕΕΔΕ
  • 1 μέλος από την ΕΛΑΜ

 

Β) Επιτροπή Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης
Αποτελείται από 25 μέλη (με απαρτία τα 15 μέλη) και συμμετέχουν εκπρόσωποι από τους ακόλουθους φορείς:

  • 10 μέλη από το ΕΙΜ
  • 5 μέλη από την ΕΛΑΜ
  • 3 μέλη από την ΕΔΕΕ
  • 3 μέλη από το ΤΗΓΕ
  • 3 μέλη από το ΣΕΔΕΑ

 

Στις παραπάνω Επιτροπές δεν μπορούν να ορισθούν ως μέλη, τα μέλη της εκάστοτε Οργανωτικής Επιτροπής των Marketing Excellence Awards.

 

Επίσης, μέλος της Επιτροπής Νομιμοποίησης και Ελέγχου δεν μπορεί να συμμετέχει ως μέλος στην Επιτροπή Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης και το αντίστροφο.

 

Όλα τα μέλη των Επιτροπών υπογράφουν ατομική δήλωση εχεμύθειας όσον αφορά στην εμπιστευτικότητα και τη μη δημοσιοποίηση των στοιχείων κάθε υποψηφιότητας σε οιονδήποτε τρίτο.

 

Την Επιτροπή Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης συντονίζει, χωρίς δικαίωμα ψήφου ή/και βαθμολογίας κάποιο από τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής των Marketing Excellence Awards.

Νομιμοποίηση και Έλεγχος

Κάθε υποψηφιότητα ελέγχεται από το σύνολο των παρευρισκομένων μελών της Επιτροπής Νομιμοποίησης και Ελέγχου.

 

Η Επιτροπή Νομιμοποίησης και Ελέγχου έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι μία υποψηφιότητα δεν ανταποκρίνεται στο πλαίσιο και στο πνεύμα της κατηγορίας βραβείου που διαγωνίζεται, ή να ακυρώσει τη συμμετοχή της υποψηφιότητας ή να αλλάξει την κατηγορία βραβείου και να την κατατάξει σε άλλη κατηγορία. Για την αλλαγή της κατηγορίας βραβείου δεν απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της Εταιρίας ή του Οργανισμού που υπέβαλε την υποψηφιότητα.

 

Οι αποφάσεις της Επιτροπής Νομιμοποίησης και Ελέγχου λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρευρισκομένων μελών, είναι οριστικές και αμετάκλητες και δεν γνωστοποιούνται ούτε ανακοινώνονται.

Αξιολόγηση και Βαθμολόγηση

Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται και βαθμολογείται, σε κάθε ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης, ατομικά από τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης.

 

Από τη διαδικασία αξιολόγησης και βαθμολόγησης εξαιρούνται όποια μέλη της Επιτροπής συνδέονται με οποιοδήποτε τρόπο (επαγγελματικό ή/και προσωπικό) με την Εταιρία ή τον Οργανισμό της οποίας η υποψηφιότητα αξιολογείται.

 

Στη αυτή τη φάση, κάθε μέλος δεν αξιολογεί όλες τις συμμετοχές, αλλά ένα μέρος αυτών. Ο τελικός αριθμός των μελών που αξιολογούν κάθε συμμετοχή, καθώς και ο χρόνος αξιολόγησης, θα είναι ανάλογος του συνολικού αριθμού υποψηφιοτήτων.

 

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ότι κάθε συμμετοχή θα πρέπει να αξιολογηθεί από τουλάχιστον 5 μέλη της επιτροπής, λαμβανομένου υπόψη των μελών που εξαιρέθηκαν για τον παραπάνω λόγο.

 

Η αξιολόγηση και βαθμολόγηση κάθε υποψηφιότητας από το μέλος της Επιτροπής είναι μυστική, οριστική και αμετάκλητη.

 

Στο τέλος της διαδικασίας το μέλος παραδίδει τις βαθμολογίες των υποψηφιοτήτων που αξιολόγησε, στον εκάστοτε Διευθυντή Ινστιτούτων και Μελών της ΕΕΔΕ ή σε εκπρόσωπο του.

 

Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των βαθμών, προς τον αριθμό των μελών της Επιτροπής που συμμετείχαν στην αξιολόγηση της κάθε υποψηφιότητας.

 

Σε περίπτωση που υπάρξει ισοβαθμία μεταξύ υποψηφιοτήτων που διαγωνίζονται στην ίδια κατηγορία και η ισοβαθμία αφορά μόνο το βραβείο της κατηγορίας, τότε στην κατηγορία αυτή απονέμονται τόσα βραβεία όσες και οι υποψηφιότητες που ισοβάθμησαν.

 

Η βαθμολογία που συγκέντρωσε κάθε υποψηφιότητα δεν μπορεί να γνωστοποιηθεί ούτε να ανακοινωθεί σε οιονδήποτε πριν από την τελετή απονομής των βραβείων.

Δικαίωμα Υποψηφιότητας

Υποψηφιότητα στα Marketing Excellence Awards μπορεί να καταθέσει κάθε Εταιρία ή Οργανισμός του ιδιωτικού ή του δημοσίου τομέα, κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.

 

Δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν προγράμματα και ενέργειες/δράσεις Marketing που έλαβαν χώρα τη χρονική περίοδο 01/01/2016 έως και 31/07/2017.

 

Κάθε Εταιρία ή Οργανισμός μπορεί να υποβάλλει μία ή περισσότερες υποψηφιότητες.

 

Διευκρινίζεται ότι κάθε υποψηφιότητα μπορεί να διαγωνιστεί σε περισσότερες από μια κατηγορίες βραβείων, εφόσον πληροί τα επιμέρους κριτήρια της κάθε κατηγορίας που διαγωνίζεται. Για κάθε επιπλέον κατηγορία απαιτείται ξεχωριστή υποψηφιότητα και ακολουθείται ο ίδιος τρόπο υποβολής.

Εγκυρότητα & Τρόπος Υποβολής Υποψηφιότητας

Προκειμένου οι συμμετέχοντες να υποβάλουν έγκυρη συμμετοχή, θα πρέπει να ολοκληρώσουν την Online διαδικασία υποβολής της υποψηφιότητας και να καταθέσουν στους διοργανωτές ένα υπογεγραμμένο αντίγραφο της αίτησης συμμετοχής.

 

Έγκυρες είναι οι υποψηφιότητες που έχουν κατατεθεί μέχρι την καθορισμένη καταληκτική ημερομηνία, που ορίζεται από την εκάστοτε Οργανωτική Επιτροπή των Marketing Excellence Awards και συνοδεύονται από:

 

Παρουσίαση Υποψηφιότητας

1. Υποχρεωτικά στοιχεία υποψηφιότητας

  • Υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο υπόδειγμα, στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα.
  • Πρέπει να περιλαμβάνει διακριτά τις παρακάτω 4 ενότητες, με μέγιστο συνολικό αριθμό λέξεων τις 3.000 (στον αριθμό λέξεων δεν υπολογίζονται οι πίνακες και τα γραφήματα). Συγκεκριμένα:
    1. Περίληψη (Executive Summary), με μέγιστο τις 300 λέξεις.
    2. Περιγραφή και ανάλυση του προβλήματος (Business case analysis), με μέγιστο τις 900 λέξεις.
    3. Σχεδιασμός και εφαρμογή λύσης (Marketing plan and implementation), με μέγιστο τις 900 λέξεις.
    4. Επιχειρηματικά αποτελέσματα σε σχέση με αρχικούς στόχους και συνάφεια με τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης (KPI’s, Results Vs. initial objectives and goals), με μέγιστο τις 900 λέξεις.
  • Πρέπει να συνοδεύεται από:
    • Το λογότυπο της Εταιρίας ή του Οργανισμού και
    • Το λογότυπο του προγράμματος ή της δράσης/ενέργειας Marketing (σε περίπτωση που υπάρχει).

 

2. Υποστηρικτικά στοιχεία υποψηφιότητας

Οποιοδήποτε άλλο υποστηρικτικό υλικό (π.χ. έρευνες, διαφημιστικό ή άλλο επικοινωνιακό υλικό, δελτία τύπου, χρηματοοικονομικά στοιχεία κλπ.) μπορεί να υποβληθεί κατά την κρίση του υποβάλλοντος την υποψηφιότητα, προκειμένου να υποστηριχθεί καλύτερα η αρτιότητά της και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο τελικό αρχείο της παρουσίασης υποψηφιότητας, στο σημείο που έχει καθοριστεί στο υπόδειγμα.

Τέλος Συμμετοχής

Το τέλος συμμετοχής για κάθε υποψηφιότητα είναι €300, πλέον Φ.Π.Α.

 

Για πολλαπλές υποψηφιότητες, από την ίδια Εταιρία ή Οργανισμό, το τέλος συμμετοχής, πέραν της πρώτης, είναι €200 ανά συμμετοχή πλέον Φ.Π.Α.

 

Σε περίπτωση απόσυρσης της υποψηφιότητας, το τέλος συμμετοχής παρακρατείται και δεν επιστρέφεται.

 

Κάθε συμμετέχουσα Εταιρεία στο διαγωνισμό, δικαιούται 1 δωρεάν πρόσκληση για την Τελετή Απονομής των Βραβείων, ανεξαρτήτως του αριθμού των υποψηφιοτήτων που καταθέτει.

Αποδοχή του Κανονισμού

Οι συμμετέχουσες Εταιρίες η Οργανισμοί ή οι εκπρόσωποί τους ή τα πρόσωπα που υποβάλλουν την υποψηφιότητα δηλώνουν ότι οι, προς αξιολόγηση, υποψηφιότητές τους υποβάλλονται νομίμως και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος Κανονισμού.

 

Κάθε συμμετέχων φέρει και την αποκλειστική ευθύνη έναντι παντός τρίτου και ιδίως της ΕΕΔΕ, του ΕΙΜ, της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων Marketing Excellence Awards και των μελών των Επιτροπών, για την ακρίβεια των στοιχείων που δηλώνει.

 

Το ΕΙΜ και η εκάστοτε Οργανωτική Επιτροπή των βραβείων Marketing Excellence Awards διατηρεί το δικαίωμα γνωστοποίησης στοιχείων σχετικά με τις υποψηφιότητες και την προώθηση της διοργάνωσης π.χ. πλήθος υποψηφιοτήτων, συμμετέχουσες εταιρίες, κλάδοι δραστηριότητας που ανήκουν οι συμμετέχουσες εταιρίες, κατηγορίες προγραμμάτων ή ενεργειών Marketing κλπ.

 

Σε περίπτωση που η συμμετέχουσα Επιχείρηση ή Οργανισμός δεν επιθυμεί γνωστοποίηση ορισμένων στοιχείων της υποψηφιότητάς της, αυτό θα πρέπει να αναφέρεται ρητά στην αίτηση υποψηφιότητας.

 

Η φύλαξη των έργων που συμμετέχουν στα Marketing Excellence Awards, σε καμία περίπτωση δεν συνιστά υποχρέωση της ΕΕΔΕ, αλλά δικαίωμα αυτής.

 

Το ΕΙΜ διατηρεί το δικαίωμα ανάκλησης της διοργάνωσης, σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας.