mea-eim loader

mea eim logo

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.






ή επικοινωνήστε με:
Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
κα Βασιλική Χαντζή,
Διεύθυνση: Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44 Αθήνα
Τηλ.: 210-21.12.000 (εσωτ. *714),
Fax: 210-21.12.020-1,
E-mail: eim@eede.gr

Ακολουθήστε μας

 

Building
Powerful Brands

New Brand, Product

H κατηγορία εστιάζει στην επιτυχημένη ανάπτυξη και τοποθέτηση μιας νέας μάρκας προϊόντος στην αγορά.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Βαθιά κατανόηση των καταναλωτών
  • Τον βαθμό καινοτομίας του νέου προϊόντος
  • Ξεκάθαρη στρατηγική της μάρκας, το unique value proposition και πώς αυτά γίνονται αντιληπτά από τους καταναλωτές
  • Εμπορική επιτυχία μέσα από ένα αποτελεσματικό marketing mix

New Brand, Service

H κατηγορία εστιάζει στην επιτυχημένη ανάπτυξη και τοποθέτηση μιας νέας μάρκας υπηρεσίας στην αγορά.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Βαθιά κατανόηση των πελατών
  • Τον βαθμό καινοτομίας της νέας υπηρεσίας
  • Ξεκάθαρη στρατηγική της μάρκας, το unique value proposition και πώς αυτά γίνονται αντιληπτά από τους πελάτες
  • Εμπορική επιτυχία μέσα από ένα αποτελεσματικό marketing mix

Brand Extension, Product

H κατηγορία εστιάζει στην επέκταση μίας υπάρχουσας μάρκας προϊόντος, σε υπάρχουσα αγορά, σε νέα τμήματα αγοράς ή σε νέες αγορές, με στόχο το εμπορικό όφελος της μάρκας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Βαθιά κατανόηση των καταναλωτών
  • Ξεκάθαρο brand positioning και πώς αυτό εντάσσεται στην συνολική στρατηγική της υπάρχουσας μάρκας
  • Βαθμός «κανιβαλισμού» με τα υπόλοιπα προϊόντα της μάρκας
  • Εμπορική επιτυχία μέσα από ένα αποτελεσματικό marketing mix με αποτελέσματα για τις επιπρόσθετες πωλήσεις (incremental sales)

Brand Extension, Service

H κατηγορία εστιάζει στην επέκταση μίας υπάρχουσας μάρκας υπηρεσίας, σε υπάρχουσα αγορά, σε νέα τμήματα αγοράς ή σε νέες αγορές, με στόχο το εμπορικό όφελος της μάρκας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Βαθιά κατανόηση των πελατών
  • Ξεκάθαρο brand positioning και πώς αυτό εντάσσεται στην συνολική στρατηγική της υπάρχουσας μάρκας
  • Βαθμός «κανιβαλισμού» με τις της μάρκας
  • Εμπορική επιτυχία μέσα από ένα αποτελεσματικό marketing mix με αποτελέσματα για τις επιπρόσθετες πωλήσεις (incremental sales)

Brand Revitalization

H κατηγορία εστιάζει στην επιτυχημένη αναζωογόνηση μιας υπάρχουσας μάρκας προϊόντος ή υπηρεσίας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Το εύρος του προβλήματος
  • Κατανόηση της αντίληψης των καταναλωτών/ πελατών για την μάρκα απέναντι στον ανταγωνισμό
  • Την πρωτοτυπία στο σχεδιασμό της λύσης και στην προσέγγιση μάρκετινγκ
  • Αποτελεσματική εκτέλεση και υλοποίηση στρατηγικής
  • Εμπορική επιτυχία με αποτελέσματα για τη βελτίωση του brand equity, ή/και την αύξηση πωλήσεων /μεριδίων αγοράς

Global Brand Marketing

Η κατηγορία εστιάζει στην επιτυχημένη υιοθέτηση και προσαρμογή της διεθνούς στρατηγικής μίας μάρκας στην ελληνική αγορά.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Κατανόηση των διαφορών της τοπικής αγοράς, σε σχέση με την παγκόσμια στρατηγική
  • Επιτυχή υιοθέτηση και προσαρμογή των διεθνών insights των καταναλωτών στην τοπική αγορά
  • Δημιουργική εφαρμογή των δράσεων μάρκετινγκ, ευθυγραμμισμένη με τη διεθνή στρατηγική της μάρκας
  • Εμπορική επιτυχία μέσα από ένα αποτελεσματικό marketing mix

Long Term Marketing Excellence

Η κατηγορία εστιάζει στη σταθερή ανάπτυξη μιας μάρκας για μία περίοδο όχι μικρότερη των 3 ετών.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Εξαιρετική στρατηγική marketing
  • Συνέχεια και συνέπεια στην υλοποίηση της στρατηγικής marketing
  • Εμπορική επιτυχία με αποτελέσματα για τη βελτίωση του brand equity και την αύξηση πωλήσεων και μεριδίων αγοράς για τουλάχιστον 3 χρόνια σταθερά.