mea-eim loader

mea eim logo

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.






ή επικοινωνήστε με:
Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
κα Βασιλική Χαντζή,
Διεύθυνση: Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44 Αθήνα
Τηλ.: 210-21.12.000 (εσωτ. *714),
Fax: 210-21.12.020-1,
E-mail: eim@eede.gr

Ακολουθήστε μας

 

Building
the New Economy

Start-up Marketing

Η κατηγορία εστιάζει στις start-up (νεοσύστατες) εταιρίες, που έχουν δημιουργήσει ένα καινοτόμο προϊόν ή υπηρεσία και παρουσιάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα και προοπτικές, μέσω ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Κατανόηση της αγοράς και προσδιορισμός του market gap
  • Επιτυχή δημιουργία νέου τμήματος αγοράς, ή ανατροπή ενός υφιστάμενου
  • Market fit
  • Επιτυχή ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου, μέσα από ένα αποτελεσματικό marketing mix (Customer segments, value creation, value delivery, pricing, χρήση πόρων)
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα

Για τον σκοπό του παρόντος κανονισμού, ως start-up επιχείρηση ορίζεται αυτή που – δεν έχει ξεπεράσει τα τρία χρόνια λειτουργίας – παρέχει καινοτόμα προϊόντα/υπηρεσίες – παρουσιάζει υψηλά ποσοστά ανάπτυξης – χρηματοδοτείται είτε από τους ιδρυτές της, είτε από venture capitals, είτε από τράπεζα.

E-Commerce Marketing

Η κατηγορία εστιάζει στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) και επιδεικνύει εξαιρετικά αποτελέσματα μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών, των insights καταναλωτών και των στρατηγικών μάρκετινγκ.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να επιδείξουν:

  • Κατανόηση της αγοράς και των καταναλωτών
  • Ξεκάθαρο όραμα και στρατηγική, συνδυασμένα με αποτελεσματικό σχεδιασμό e-commerce
  • Δημιουργικότητα και καινοτομία στην υλοποίηση του e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο)
  • Χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για την επίτευξη βελτιωμένων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα

Για τον σκοπό του παρόντος κανονισμού, ως e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) ορίζεται η παροχή ενός προϊόντος/υπηρεσίας στους καταναλωτές (B2C) ή/και τις επιχειρήσεις (B2B) με ηλεκτρονικά μέσα, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας ενός πωλητή.