mea-eim loader

mea eim logo

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.






ή επικοινωνήστε με:
Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
κα Βασιλική Χαντζή,
Διεύθυνση: Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44 Αθήνα
Τηλ.: 210-21.12.000 (εσωτ. *714),
Fax: 210-21.12.020-1,
E-mail: eim@eede.gr

Ακολουθήστε μας

 

Communicating
Effectively

Integrated Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει στην εφαρμογή ολοκληρωμένων δράσεων επικοινωνίας marketing σε παραδοσιακά και μη παραδοσιακά κανάλια, χρησιμοποιώντας διαφορετικές μεθόδους προώθησης, οι οποίες αλληλοσυμπληρώνονται/αλληλοστηρίζονται και ενσωματώνονται κάτω από μια ενιαία κεντρική ιδέα και μήνυμα.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας και πλάνο δράσεων
  • Επιτυχή και συνεπή ενσωμάτωση του κεντρικού μηνύματος της μάρκας σε όλα τα σημεία επαφής και κανάλια επικοινωνίας
  • Αποτελεσματικότητα του επικοινωνιακού πλάνου και της επικοινωνίας στην εικόνα της μάρκας, ή στη βελτίωση του brand equity, ή στο engagement του κοινού με τη μάρκα, σε κάποια ή όλα από τα παραπάνω

Digital Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει σε στοχευμένες, μετρήσιμες και διαδραστικές ενέργειες marketing προϊόντων ή υπηρεσιών με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και καναλιών, προκειμένου να προσεγγίσουν το κοινό τους, να κερδίσουν την προτίμησή τους, ή/και να μετατρέψουν leads σε πελάτες και να τους διατηρήσουν.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Αποτελεσματική επιλογή των ψηφιακών μέσων και του σκοπού (social media, mobile, e-mail, adwords, κ.ά.)
  • Στοχευμένο, μετρήσιμο και διαδραστικό marketing προϊόντων ή υπηρεσιών στα ψηφιακά μέσα
  • Αποτελεσματικότητα της επένδυσης στα ψηφιακά μέσα για την επίτευξη των στόχων
  • Θετική αντίδραση του κοινού

B2B Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει στις επικοινωνιακές εκστρατείες/προγράμματα Business to Business.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Αποτελεσματική επικοινωνιακή στρατηγική στη στόχευση των πελατών
  • Την επικοινωνιακή προσέγγιση των πελατών στόχος
  • Βαθμό μετατροπής των leads σε πωλήσεις
  • Αποτελεσματικότητα της επένδυσης στην επικοινωνία για την επίτευξη του στόχου (προσέλκυση και διατήρηση πελατών, αύξηση πωλήσεων)

Content Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει στη δημιουργία και «διανομή» περιεχομένου, όπως thought leadership, white papers, videos, case studies, άρθρα, eBooks, αρθρογραφία σε ιστοσελίδες, social media, newsletters, φωτογραφίες και παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, με σκοπό την προσέλκυση και εμπλοκή ενός συγκεκριμένου κοινού –στόχος.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Καταλληλότητα και συνάφεια του περιεχομένου και των καναλιών/μέσων που έχουν επιλεγεί για το κοινό που στοχεύουν
  • Content marketing metrics συμπεριλαμβανομένων lead generation, πωλήσεων, sharing και κατανάλωσης
  • Αποτελεσματικότητα της επένδυσης για την επίτευξη του στόχου

Employee Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει στην αποτελεσματική χρήση εσωτερικών προγραμμάτων marketing, με σκοπό την ενεργή συμμετοχή και την κινητοποίηση των εργαζομένων ενός οργανισμού, για τη βελτίωση της απόδοσής τους και την επίτευξη συγκεκριμένων επιχειρηματικών στόχων.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Αποτελεσματική χρήση ερευνών και εργαλείων για την κατανόηση της στάσης και της συμπεριφοράς των εργαζομένων
  • Δημιουργικότητα και καινοτομία στη διαμόρφωση του εσωτερικού προγράμματος επικοινωνίας, καθώς και το σχεδιασμό κινήτρων
  • Αποτελεσματικότητα στην εμπειρία και στο engagement (εμπλοκή) των εργαζομένων
  • Μετρήσιμη διαφορά στη στάση και συμπεριφορά των εργαζομένων

Low Budget Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει στην επιτυχία μίας μάρκας με μικρό προϋπολογισμό στην επικοινωνία.

 

Οι αξιολογητές αναζητούν επικοινωνιακά προγράμματα που συνέβαλαν στην επιτυχία μίας μάρκας με συνολικό προϋπολογισμό έως €25,000. Ο προϋπολογισμός μπορεί να έχει δαπανηθεί σε οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Πρωτοτυπία στη στρατηγική προσέγγιση για την επίτευξη στόχων
  • Την κλίμακα του έργου και την κλίμακα της επιτυχίας
  • Πρωτοτυπία και δημιουργικότητα στην ανάπτυξη και στην εκτέλεση των δράσεων
  • Έξυπνη χρήση και μεγιστοποίηση του περιορισμένου προϋπολογισμού (budget) για την επίτευξη υψηλού αντίκτυπου και μετρήσιμων αποτελεσμάτων

Cause Related Marketing Communications

Η κατηγορία εστιάζει σε δράσεις συνεργασίας/σύμπραξης ανάμεσα σε μία εταιρία και ενός κοινωφελούς σωματείου ή σκοπού που κατέληξε σε απτά και αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Συμβατότητα της μάρκας με τον σκοπό ή τον οργανισμό
  • Την κλίμακα της πρόκλησης
  • Πώς λειτούργησε η δράση/συνεργασία και πώς ενσωματώθηκε στους ευρύτερους στόχους marketing
  • Στρατηγική και τακτική συμπεριλαμβανομένης της δημιουργικότητας και της καινοτομίας
  • Αξία που δημιουργήθηκε και για τα 2 μέρη μέσα από τη συνεργασία (μάρκα/εταιρεία και οργανισμό ή σκοπό)
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα της δράσης