mea-eim loader

mea eim logo

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.






ή επικοινωνήστε με:
Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
κα Βασιλική Χαντζή,
Διεύθυνση: Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44 Αθήνα
Τηλ.: 210-21.12.000 (εσωτ. *714),
Fax: 210-21.12.020-1,
E-mail: eim@eede.gr

Ακολουθήστε μας

 

Connecting
with Customers

Customer / Consumer Insights

Η κατηγορία εστιάζει στην επίδειξη τής σε βάθος κατανόησης των πελατών/ καταναλωτών, για την ανακάλυψη consumer/customer insights, μέσω της αποτελεσματικής χρήσης της έρευνας, που οδήγησε σε μετρήσιμη βελτίωση τις επιδόσεις της μάρκας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Την εξαιρετική χρήση της έρευνας και την αποτελεσματική ανάλυση και ερμηνεία των πληροφοριών για τη συμπεριφορά των καταναλωτών/πελατών
  • Την ορθότητα της ερευνητικής διαδικασίας και την ανακάλυψη γνήσιων insights
  • Πώς τα insights χρησιμοποιήθηκαν στην αξιολόγηση της στρατηγικής της μάρκας και πώς οδήγησαν στην ενίσχυση της ή την ανάπτυξή της.
  • Πώς η κατανόηση των insights βοήθησε την μάρκα να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών.

Building Customer Relationships

Η κατηγορία εστιάζει στην ανάπτυξη της σχέσης με τους πελάτες, που οδήγησε σε εμπορικό όφελος, μέσω της διαδικασίας απόκτησης νέων πελατών, διατήρησης υπαρχόντων και το χτίσιμο πιστότητας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Βαθιά κατανόηση του customer lifetime value
  • Κατανόηση και παρακολούθηση προτύπων συμπεριφοράς των πελατών (behavioral insights)
  • Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο πρόγραμμα μάρκετινγκ και σχεδιασμού κινήτρων που επηρεάζουν τη σχέση με τους πελάτες
  • Διαδικασία μέτρησης της αύξησης του επιπέδου διατήρησης ενός πελάτη
  • Αποτελέσματα στην αύξηση των εσόδων ανά πελάτη, τη βελτίωση του επιπέδου ικανοποίησης του πελάτη, τη βελτίωση του επιπέδου πιστότητας των πελατών ή όλα τα παραπάνω

Customer Experience Marketing

Η κατηγορία εστιάζει στο χτίσιμο μίας ξεχωριστής εμπειρίας για τον πελάτη που βοήθησε μια μάρκα να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να επιδείξουν:

  • Σε βάθος κατανόηση των πελατών
  • Δημιουργικότητα και καινοτομία στον σχεδιασμό της «εμπειρίας» που ανταποκρίνεται στις ανάγκες/απατήσεις των πελατών
  • Ευθυγράμμιση στη συνολική στρατηγική της μάρκας
  • Στοιχεία για τη βελτίωση του engagement των πελατών
  • Μετρήσιμα εμπορικά αποτελέσματα