Η κατηγορία εστιάζει στην επίδειξη τής σε βάθος κατανόησης των πελατών/ καταναλωτών, για την ανακάλυψη consumer/customer insights, μέσω της αποτελεσματικής χρήσης της έρευνας, που οδήγησε σε μετρήσιμη βελτίωση τις επιδόσεις της μάρκας.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στην ανάπτυξη της σχέσης με τους πελάτες, που οδήγησε σε εμπορικό όφελος, μέσω της διαδικασίας απόκτησης νέων πελατών, διατήρησης υπαρχόντων και το χτίσιμο πιστότητας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στο χτίσιμο μίας ξεχωριστής εμπειρίας για τον πελάτη που βοήθησε μια μάρκα να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να επιδείξουν: