Η κατηγορία εστιάζει στις start-up (νεοσύστατες) εταιρίες, που έχουν δημιουργήσει ένα καινοτόμο προϊόν ή υπηρεσία και παρουσιάζουν εξαιρετικά αποτελέσματα και προοπτικές, μέσω ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Για τον σκοπό του παρόντος κανονισμού, ως start-up επιχείρηση ορίζεται αυτή που – δεν έχει ξεπεράσει τα τρία χρόνια λειτουργίας – παρέχει καινοτόμα προϊόντα/υπηρεσίες – παρουσιάζει υψηλά ποσοστά ανάπτυξης – χρηματοδοτείται είτε από τους ιδρυτές της, είτε από venture capitals, είτε από τράπεζα.
Η κατηγορία εστιάζει στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) και επιδεικνύει εξαιρετικά αποτελέσματα μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών, των insights καταναλωτών και των στρατηγικών μάρκετινγκ.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να επιδείξουν:
Για τον σκοπό του παρόντος κανονισμού, ως e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) ορίζεται η παροχή ενός προϊόντος/υπηρεσίας στους καταναλωτές (B2C) ή/και τις επιχειρήσεις (B2B) με ηλεκτρονικά μέσα, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας ενός πωλητή.