Η κατηγορία εστιάζει στην εφαρμογή ολοκληρωμένων δράσεων επικοινωνίας marketing σε παραδοσιακά και μη παραδοσιακά κανάλια, χρησιμοποιώντας διαφορετικές μεθόδους προώθησης, οι οποίες αλληλοσυμπληρώνονται/αλληλοστηρίζονται και ενσωματώνονται κάτω από μια ενιαία κεντρική ιδέα και μήνυμα.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει σε στοχευμένες, μετρήσιμες και διαδραστικές ενέργειες marketing προϊόντων ή υπηρεσιών με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και καναλιών, προκειμένου να προσεγγίσουν το κοινό τους, να κερδίσουν την προτίμησή τους, ή/και να μετατρέψουν leads σε πελάτες και να τους διατηρήσουν.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στις επικοινωνιακές εκστρατείες/προγράμματα Business to Business.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στη δημιουργία και «διανομή» περιεχομένου, όπως thought leadership, white papers, videos, case studies, άρθρα, eBooks, αρθρογραφία σε ιστοσελίδες, social media, newsletters, φωτογραφίες και παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, με σκοπό την προσέλκυση και εμπλοκή ενός συγκεκριμένου κοινού –στόχος.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στην αποτελεσματική χρήση εσωτερικών προγραμμάτων marketing, με σκοπό την ενεργή συμμετοχή και την κινητοποίηση των εργαζομένων ενός οργανισμού, για τη βελτίωση της απόδοσής τους και την επίτευξη συγκεκριμένων επιχειρηματικών στόχων.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στην επιτυχία μίας μάρκας με μικρό προϋπολογισμό στην επικοινωνία.
Οι αξιολογητές αναζητούν επικοινωνιακά προγράμματα που συνέβαλαν στην επιτυχία μίας μάρκας με συνολικό προϋπολογισμό έως €25,000. Ο προϋπολογισμός μπορεί να έχει δαπανηθεί σε οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει σε δράσεις συνεργασίας/σύμπραξης ανάμεσα σε μία εταιρία και ενός κοινωφελούς σωματείου ή σκοπού που κατέληξε σε απτά και αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν: