mea-eim loader

mea eim logo

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.






ή επικοινωνήστε με:
Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων
κα Βασιλική Χαντζή,
Διεύθυνση: Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44 Αθήνα
Τηλ.: 210-21.12.000 (εσωτ. *714),
Fax: 210-21.12.020-1,
E-mail: eim@eede.gr

Ακολουθήστε μας

 

Connecting
with Customers

Customer / Consumer Insights

Η κατηγορία εστιάζει στην επίδειξη τής σε βάθος κατανόησης των πελατών/ καταναλωτών, για την ανακάλυψη consumer/customer insights, μέσω της αποτελεσματικής χρήσης της έρευνας, που οδήγησε σε μετρήσιμη βελτίωση τις επιδόσεις της μάρκας.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Την εξαιρετική χρήση της έρευνας και την αποτελεσματική ανάλυση και ερμηνεία των πληροφοριών για τη συμπεριφορά των καταναλωτών/πελατών
  • Την ορθότητα της ερευνητικής διαδικασίας και την ανακάλυψη γνήσιων insights
  • Πώς τα insights χρησιμοποιήθηκαν στην αξιολόγηση της στρατηγικής της μάρκας και πώς οδήγησαν στην ενίσχυση της ή την ανάπτυξή της.
  • Πώς η κατανόηση των insights βοήθησε την μάρκα να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών.

Customer Loyalty

Η κατηγορία εστιάζει στη δημιουργία, τη διατήρηση (retention) και την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες (engagement), με βασικό άξονα τα προγράμματα πιστότητας/ επιβράβευσης.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:

  • Σε βάθος κατανόηση των πελατών (insights, behavioral attributes)
  • Ξεκάθαρη στρατηγική αύξησης της πιστότητας
  • Δημιουργικότητα και καινοτομία στο πρόγραμμα πιστότητας και παροχής κινήτρων πραγματοποίησης αγοράς ή σύνδεσης με τη μάρκα
  • Διαδικασία μέτρησης της αύξησης του επιπέδου πιστότητας των πελατών
  • Μετρήσιμα εμπορικά αποτελέσματα όπως αύξηση της χρήσης του προγράμματος πιστότητας, βελτίωση του επιπέδου πιστότητας των πελατών

Customer Experience Marketing

Η κατηγορία εστιάζει στο χτίσιμο μίας ξεχωριστής εμπειρίας για τον πελάτη που βοήθησε μια μάρκα να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Οι υποψηφιότητες πρέπει να επιδείξουν:

  • Σε βάθος κατανόηση των πελατών
  • Δημιουργικότητα και καινοτομία στον σχεδιασμό της «εμπειρίας» που ανταποκρίνεται στις ανάγκες/απατήσεις των πελατών
  • Ευθυγράμμιση στη συνολική στρατηγική της μάρκας
  • Στοιχεία για τη βελτίωση του engagement των πελατών
  • Μετρήσιμα εμπορικά αποτελέσματα