Η κατηγορία εστιάζει στην επίδειξη τής σε βάθος κατανόησης των πελατών/ καταναλωτών, για την ανακάλυψη consumer/customer insights, μέσω της αποτελεσματικής χρήσης της έρευνας, που οδήγησε σε μετρήσιμη βελτίωση τις επιδόσεις της μάρκας.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στη δημιουργία, τη διατήρηση (retention) και την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες (engagement), με βασικό άξονα τα προγράμματα πιστότητας/ επιβράβευσης.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να αναδείξουν:
Η κατηγορία εστιάζει στο χτίσιμο μίας ξεχωριστής εμπειρίας για τον πελάτη που βοήθησε μια μάρκα να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα.
Οι υποψηφιότητες πρέπει να επιδείξουν: